Dodatki na bloga
andziksen.blogspot.com: DR IRENA ERIS PROVOKE

14 maja 2015

DR IRENA ERIS PROVOKE

Witajcie!
Po długiej nieobecności w końcu przysiadłam,aby dodać dla Was post. Jak każda dziewczyna/nastolatka/kobieta uwielbiam kosmetyki. Mam ich dość sporo,chociaż wiem,że są osoby których kolekcje oblegają prawie cały pokój czy łazienkę. O organizacji kosmetyków kiedy indziej. Dzisiaj pokażę Wam moje ewidentne KWC,które stały się nimi od zakupu,nie wspominając już o przyjemnym użytkowaniu.


Rozświetlacz w kamieniu Dr Irena Eris Star Shimmer z serii ProVoke oraz bronzer Choco Bronzer w odcieniu najciemniejszym,czyli 42 są moimi nowymi nabytkami,z którymi szybko się nie rozstanę :)




Poprzednio używałam i nadal używam czekoladki z Bourjois Delice de Poudre w odcieniu 52,ten bronzer był według mnie świetny i myślałam,że nie znajdę lepszego produktu. Jednak,gdy przechodziłam między szafami marek kosmetycznych bronzer Dr Irena Eris przykuł moją uwagę ładnym opakowaniem z lusterkiem w środku. Bez większego namysłu wybrałam odpowiedni dla mnie kolor(42) i poszłam do kasy. Powiem Wam,udany zakup! Bronzer na piękny,delikatny kolor na skórze i nie da się nim zrobić plam tak jak np. innymi ciemnymi bronzerami. Plus oczywiście za różnokolorowe kwadraciki i to,że produkt jest w kompakcie wraz z lusterkiem :) 



Poszperałam trochę w internecie na temat linii ProVoke Dr Irena Eris. Przeczytałam o rozświetlaczu,który był bardzo chwalony przez internautki pewnej strony. Nazajutrz wybrałam się ponownie do drogerii i kupiłam ten oto produkt. Jest rewelacyjny! Star shimmer będzie ze mną przez wiele lat i chyba nie dorównuje innym roświetlaczom pod względem pięknego opakowania jak i jakości. Również polecam :) Mam nadzieję,że to nie będą moje ostatnie nabytki z tej linii.


6 komentarzy:

  1. Bronzer mi się bardzo podoba ! Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam ;)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  3. sama prezentacja jest tak kusząca że chyba nawet nie ważne jakie byłoby działanie a i tak bedą chwalone! Super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,że i tak nie wiedziałabym jak tego używać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)